13 листопада 2023 року розпочався міжнародний робочий візит до Університету Авейру у межах проєкту PROMENT.
В перший день візиту розглянули ключові аспекти проєкту та напрями його реалізації: етап впровадження, ризики, можливості та очікувані результати. Провели брейнстормінг, що сприяв глибшому розумінню мети та стратегії впровадження проєкту.

Вже маючи напрацьовані матеріали, розглянули ефективні моделі взаємодії та співпраці університетів-партнерів, розкриваючи ключові аспекти внутрішньої та зовнішньої координації у рамках PROMENT. Учасники отримали чітке уявлення про стратегічний вектор розвитку проєкту, що стало основою для плідної дискусії та обміну ідеями серед всієї аудиторії. Зустрічі в ISCA-UA підкреслили не лише важливість обміну знаннями, але й створили плідну платформу для подальшої співпраці в рамках проекту PROMENT.

Другого дня в Університеті Авейру учасники робочого візиту мали насичену програму:
1) Програма наставництва ISCA-UA: Активні зустрічі з викладачами та студентами, щоб обмінятися знаннями та досвідом у реалізації наставницької програми для підтримки освітніх ініціатив.
2) Знайомство з UA Teaching and Learning Center (NEA): Здобуття нових тьюторських навичок та обговорення передових підходів до викладання. Консультації та обмін ідеями з фахівцями центру навчання та викладання.
3) Презентація концепції Ser+ та Програми наставництва UA: Вивчення новаторських можливостей та механізми залучення студентів до програми наставництва задля сприяння розвитку освітніх ініціатив.

Третього дня учасники досліджували впровадження АІ у вищу освіту, разом з командою обговорювали стратегічні виклики та можливості, пов'язані з впровадженням штучного інтелекту в педагогічний процес. Сесія питань та відповідей з Mairéad Pratschke, заступником директора з інновацій електронного навчання та викладання в Манчестерському університеті, надала можливість глибше розібратися у темі та поставити конкретні питання експерту. Проєкт PROMENT – не лише обмін знаннями, але й важливий крок у вдосконалення сучасної освітньої системи за допомогою передових технологій та методик.

Четвертий день пройшов в офісі міжнародної співпраці в межах проєкту PROMENT. Обговорювали менторські схеми, що сприяють ефективному обміну досвідом та розвитку професійних навичок. Інтернаціоналізація може створювати нові можливості для менторства: заклади вищої освіти , які розширюють свою діяльність за межі країни, можуть потребувати менторської підтримки для пристосування до нових умов, розуміння місцевого контексту та ефективного спілкування з різними культурами. Спільні проєкти з університетами-партнерами з різних країн – створення інтернаціональних команд, які працюють над одним проєктом з менторами з різних країн.

Завершальний день візиту до Університету Авейру в рамках проєкту PROMENT пройшов з підсумовуванням насиченої програми. Визначили конкретні форми взаємодії між менторами та менті, оцінили наявні досягнення та виявили області для подальшого вдосконалення, а саме оцінку взаємин, ефективність передачі знань та взаємодію у рамках визначених цілей. Зазначення конкретних вдосконалень у процесі менторства стає основою для розвитку цієї важливої сфери.

Готові до нових викликів!